Loading...
+36 70 6222 515 | +061 794 21 31
Kosár üres
Maltodextrin
•   100% maltodextrin por 1kg-os kiszerelésben
 
•   Nem tartalmaz hozzáadott anyagokat
 
•   Dextróz ekvivalens (DE): 18

KÉSZLETEN


Érdeklődjön a termékről!

Pret:   860Ft

Kívánságlistára
Összehasonlítom

  
  • Cikkszám: SKU-E-1215
Maltodextrin
 
A maltodextrin egy jó nedvszívóképességgel rendelkező fehér por, amelyet általában kukoricakeményítőből vonnak ki.
A maltodextrin a szőlőcukornál összetettebb szénhidrát, mégsem igényel hosszú lebontást. Egyes források szerint a felszívódása "lényegesen lassúbb", mint a szőlőcukoré (dextróz) vagy a gyümölcscukoré (fruktóz) - míg máshol azt olvasni, hogy a felszívódás sebessége (és ezáltal a glikémiás indexe is) megegyezik a szőlőcukoréval. Ha ez utóbbi az igaz, akkor a következő kijelentést is feltétellel kell fogadni: "Éppen ezért, lassabban emeli a vércukor- és inzulinszintet, ami lehetővé teszi, hogy a szervezet hosszabb időn át nyerjen belőle energiát, és kevésbé legyen rákényszerítve zsírként történő elraktározására.
 
Bioélelmiszerek kedvelt összetevője és adalékanyaga. A maltodextrin számos tömegnövelő-, MRP- és izotóniás készítmény alapanyaga.
 
Miért érdemes fogyasztani?
 
A sporttáplálkozásban, de főként az erősportokat végzők leginkább azért alkalmazzák a maltodextrint, mert grammonként 4 kalóriás energiatartalmával fogyasztása megfelelő energiaforrást biztosít a szervezetnek. És mivel szinte teljesen íztelen – de mégis ugyanolyan a kalóriatartalma, mint a dextróznak – viszonylag sok energiához lehet hozzájutni maltodextrin bevitelével.
 
Mikor érdemes fogyasztani?
 
Fogyasztása leginkább akkor ajánlott, amikor a szervezet energiaraktárai le vannak merülve, és gyors energia-utánpótlásra van szükség. Ez elsősorban edzés után jellemző, tehát maltodextrin bevitele is akkor javasolt. A mennyiségre azonban nem árt figyelni, mert 50g-ot meghaladó mennyiség már gyomorpanaszokat okozhat az érzékenyebb fogyasztóknál!
 
Fontos: az ismertetőben leírtak tájékoztató jellegűek, az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek. Nem alkalmasak diagnózis felállítására, és nem helyettesítik az orvosi tanácsot. Mielőtt megváltozatná étrendjét vagy táplálkozási szokásait, konzultáljon orvosával, dietetikusával. Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a változatos, kiegyensúlyozott étrendet és az egészséges életmódot. 
Még többKevesebb

Mások a következőket is megnézték


TEXT_SHORT_DESCRIPTION

Maltodextrin   A maltodextrin egy jó nedvszívóképességgel rendelkező fehér por, amelyet általában kukoricakeményítőből vonnak ki. A maltodextrin a szőlőcukorn&aacu...
  • Cikkszám: SKU-E-1215
  • TEXT_BONUS_POINT0.00

Pret:   860Ft

  
Maltodextrin
 
A maltodextrin egy jó nedvszívóképességgel rendelkező fehér por, amelyet általában kukoricakeményítőből vonnak ki.
A maltodextrin a szőlőcukornál összetettebb szénhidrát, mégsem igényel hosszú lebontást. Egyes források szerint a felszívódása "lényegesen lassúbb", mint a szőlőcukoré (dextróz) vagy a gyümölcscukoré (fruktóz) - míg máshol azt olvasni, hogy a felszívódás sebessége (és ezáltal a glikémiás indexe is) megegyezik a szőlőcukoréval. Ha ez utóbbi az igaz, akkor a következő kijelentést is feltétellel kell fogadni: "Éppen ezért, lassabban emeli a vércukor- és inzulinszintet, ami lehetővé teszi, hogy a szervezet hosszabb időn át nyerjen belőle energiát, és kevésbé legyen rákényszerítve zsírként történő elraktározására.
 
Bioélelmiszerek kedvelt összetevője és adalékanyaga. A maltodextrin számos tömegnövelő-, MRP- és izotóniás készítmény alapanyaga.
 
Miért érdemes fogyasztani?
 
A sporttáplálkozásban, de főként az erősportokat végzők leginkább azért alkalmazzák a maltodextrint, mert grammonként 4 kalóriás energiatartalmával fogyasztása megfelelő energiaforrást biztosít a szervezetnek. És mivel szinte teljesen íztelen – de mégis ugyanolyan a kalóriatartalma, mint a dextróznak – viszonylag sok energiához lehet hozzájutni maltodextrin bevitelével.
 
Mikor érdemes fogyasztani?
 
Fogyasztása leginkább akkor ajánlott, amikor a szervezet energiaraktárai le vannak merülve, és gyors energia-utánpótlásra van szükség. Ez elsősorban edzés után jellemző, tehát maltodextrin bevitele is akkor javasolt. A mennyiségre azonban nem árt figyelni, mert 50g-ot meghaladó mennyiség már gyomorpanaszokat okozhat az érzékenyebb fogyasztóknál!
 
Fontos: az ismertetőben leírtak tájékoztató jellegűek, az adott témában közzétett publikációkból származó idézetek. Nem alkalmasak diagnózis felállítására, és nem helyettesítik az orvosi tanácsot. Mielőtt megváltozatná étrendjét vagy táplálkozási szokásait, konzultáljon orvosával, dietetikusával. Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a változatos, kiegyensúlyozott étrendet és az egészséges életmódot. 
Închide
Problémák: Testtömeg növelés
Închide
TEXT_REVIEW_TITLE0

TEXT_APPROVAL_REQUIRED
SUB_TITLE_RATING
SUB_TITLE_RATING2




Închide