Kis türelmet

A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák-e az áfa-t és a csomagolási költséget?

A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát. Csomagolási költséget semmilyen esetben nem számítunk fel így a feltüntetett ár az adott termék semmilyen más költséggel nem terhelt bruttó (áfás) ára.


Van-e lejárati idő feltüntetve a termékek címkéjén?

Természetesen van. A termékek címkéje, a vevők azon keresztül történő tájékoztatása megfelel az eu szabályok elvárásainak, melynek kötelező eleme a termék minőséglejárati ideje.


Személyesen meg tudom-e vásárolni a termékeket?

Minden termékünk megvásárolható üzletünkben, mely Budapest IV. kerületében, Újpesten található a Szent László tér 7 szám alatt.


Kell-e internetes vagy telefonos rendelést leadnom személyes vásárlás esetén?

Nem feltétele a vásárlásnak, mindamellett nem árt a +36 1 794 2131 telefonszámon rákérdezni, hogy a keresett termék a kívánt kiszerelésben van-e/lesz-e készleten a vásárlás tervezett időpontjában.


Tudok-e bankkártyával fizetni a boltban?

Igen. Üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.


Tudok-e bankkártyával fizetni a futárnál, utánvét esetén?

Igen. A futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre.


Telefonon leadhatom-e a rendelésem?

Igen, meggyorsítja a vásárlást, mire ideér már várja a kész csomagja, nem kell a termékeket még összeszedni, komissiózni.


Tudok-e nagyobb mennyiségben vásárolni?

Igen, de előtte mindenképpen egyeztetés szükséges.


Van-e az általam vásárolni kívánt termékből?

Aktuális készletünkről a +36 1 794 2131 telefonszámon és az info@vitaltrend.hu email címen tud érdeklődni.


Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

A megrendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül.


Van-e árban eltérés a Webshop és a Bolti ár között?

Nincs.


Kapok-e értesítést a kézbesítés idejéről?

Igen. Amikor a GLS futárszolgálat átveszi tőlünk az Ön csomagját, akkor emailben értesítést küld a kiszállítás napjáról. A kézbesítési nap reggelén pedig egy olyan értesítést fog kapni tőlük, hogy a nap melyik időintervallumában várható a kiszállítás.


Hogyan találom meg a nekem való terméket?

A termék megkeresésére több lehetőség létezik.

  • Megkeresheti név szerint a keresés mezőbe begépelve a termék nevét.
  • Megkeresheti a terméket a termékek a-z felsorolásában is
  • Rákereshet a termékekre kategóriák szerint is (pl. növényi kivonatok, esszenciális zsírsavak stb.)


Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

Klikkeljen a „kosárba” gombra így a választott termék bekerül egy virtuális kosárba, amibe Ön a vásárlás folyamán a kívánt termékeket a kért mennyiségben összegyűjti. Ennek a kosárnak a tartalmát rendeli meg a vásárlás végén. Sikeres megrendeléshez Önnek csak a vásárlás során feltüntetett instrukciókat kell követnie.


Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Csatlakozzon facebook oldalunkhoz a https://www.facebook.com/Vitaltrend.hu/?fref=ts címen és mindenről időben fog értesülni. Nyereményjátékainkat is itt szervezzük. Amennyiben feliratkozott a hírlevelezésünkre, úgy e-mailben is kap értesítést újdonságainkról, akcióinkról.


Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

Hívja a futárszolgálat értesítő e-mailjében megadott telefonszámot, vagy minket a +36 1 794 2131 számon.


Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Természetesen. Amennyiben a szállítási cím azonos, a rendszerünk automatikusan összevonja megrendeléseket.