A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák-e az áfa-t és a csomagolási költséget?
A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát. Csomagolási költséget semmilyen esetben nem számítunk fel így a feltüntetett ár az adott termék semmilyen más költséggel nem terhelt bruttó (áfás) ára.
Van-e lejárati idő feltüntetve a termékeken?
Természetesen van. A flakon alján, ill. zacskós termékek esetén a címkéjén. A vevők azon keresztül történő tájékoztatása megfelel az eu szabályok elvárásainak, melynek kötelező eleme a termék minőséglejárati ideje.
Személyesen meg tudom-e vásárolni a termékeket?
Minden termékünk megvásárolható üzletünkben, mely Budapest IV. kerületében, Újpesten található a Szent László tér 7 szám alatt.
Kell-e internetes vagy telefonos rendelést leadnom személyes vásárlás esetén?
Nem feltétele a vásárlásnak.
Tudok-e bankkártyával fizetni a boltban?
Igen. Üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Tudok-e bankkártyával fizetni a futárnál, utánvét esetén?
Igen. A futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Telefonon leadhatom-e a rendelésem?
Igen.
Tudok-e nagyobb mennyiségben vásárolni?
Igen, de előtte mindenképpen egyeztetés szükséges.
Van-e az általam vásárolni kívánt termékből?
Aktuális készletünkről a telefonon és az info@vitaltrend.hu email címen tud érdeklődni.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben a termékből van készleten, a megrendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül.
Van-e árban eltérés a Webshop és a Bolti ár között?
Nincs.
Kapok-e értesítést a kézbesítés idejéről?
Igen. Amikor a GLS futárszolgálat átveszi tőlünk az Ön csomagját, akkor emailben / SMS-ben értesítést küld a kiszállítás napjáról. A kézbesítési nap reggelén pedig egy olyan értesítést fog kapni tőlük, hogy a nap melyik időintervallumában várható a kiszállítás.
Hogyan találom meg a nekem való terméket?
A termék megkeresésére több lehetőség létezik.
- Megkeresheti név szerint a keresés mezőbe begépelve a termék nevét.
- Megkeresheti a terméket a termékek a-z felsorolásában is
- Rákereshet a termékekre kategóriák szerint is (pl. növényi kivonatok, esszenciális zsírsavak stb.)
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
Klikkeljen a „kosárba” gombra így a választott termék bekerül egy virtuális kosárba, amibe Ön a vásárlás folyamán a kívánt termékeket a kért mennyiségben összegyűjti. Ennek a kosárnak a tartalmát rendeli meg a vásárlás végén. Sikeres megrendeléshez Önnek csak a vásárlás során feltüntetett instrukciókat kell követnie.
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Csatlakozzon facebook oldalunkhoz a https://www.facebook.com/Vitaltrend.hu/?fref=ts címen és mindenről időben fog értesülni. Nyereményjátékainkat is itt szervezzük.
Amennyiben feliratkozott a hírlevelezésünkre, úgy e-mailben is kap értesítést újdonságainkról, akcióinkról.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
Hívja a futárszolgálat értesítő e-mailjében megadott telefonszámot, vagy minket.
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?
Természetesen. Amennyiben a szállítási cím azonos, a kollégáink automatikusan összevonják megrendeléseket.