Loading...
+36 70 6222 515 | +061 794 21 31
Kosár üres

GYIK

A HONLAPON FELTÜNTETETT ÁRAK TARTALMAZZÁK-E AZ ÁFA-T ÉS A CSOMAGOLÁSI KÖLTSÉGET?

A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát. Csomagolási költséget semmilyen esetben nem számítunk fel, így a feltüntetett ár az adott termék semmilyen más költséggel nem terhelt bruttó (áfás) ára.

 

VAN-E LEJÁRATI IDŐ FELTÜNTETVE A TERMÉKEK CÍMKÉJÉN?

Természetesen van. A termékek címkéje, a vevők azon keresztül történő tájékoztatása megfelel az EU-szabályok elvárásainak, melynek kötelező eleme a termék minőséglejárati ideje.
 

SZEMÉLYESEN MEG TUDOM-E VÁSÁROLNI A TERMÉKEKET?

Minden termékünk megvásárolható üzletünkben, mely Budapest IV. kerületében, Újpesten található a Szent László tér 7. szám alatt.
 

KELL-E INTERNETES VAGY TELEFONOS RENDELÉST LEADNOM SZEMÉLYES VÁSÁRLÁS ESETÉN?

Nem feltétele a vásárlásnak, mindamellett nem árt a +36 1 794 2131 telefonszámon rákérdezni, hogy a keresett termék a kívánt kiszerelésben van-e/lesz-e készleten a vásárlás tervezett időpontjában.

 

TUDOK-E BANKKÁRTYÁVAL FIZETNI A BOLTBAN?

Igen. Üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.

 

TUDOK-E BANKKÁRTYÁVAL FIZETNI A FUTÁRNÁL, UTÁNVÉT ESETÉN?

Igen. A futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre.

 

TELEFONON LEADHATOM-E A RENDELÉSEM?

Igen, meggyorsítja a vásárlást, mire ideér már várja a kész csomagja, nem kell a termékeket még összeszedni, komissiózni.

 

TUDOK-E NAGYOBB MENNYISÉGBEN VÁSÁROLNI?

Igen, de előtte mindenképpen egyeztetés szükséges.

 

VAN-E AZ ÁLTALAM VÁSÁROLNI KÍVÁNT TERMÉKBŐL?

Aktuális készletünkről a +36 1 794 2131 telefonszámon és az [email protected] email címen tud érdeklődni.

 

MENNYI IDŐ ALATT KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?

A megrendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül.
 

VAN-E ÁRBAN ELTÉRÉS A WEBSHOP ÉS A BOLTI ÁR KÖZÖTT?

Nincs.

 

KAPOK-E ÉRTESÍTÉST A KÉZBESÍTÉS IDEJÉRŐL?

Igen. Amikor a GLS futárszolgálat átveszi tőlünk az Ön csomagját, akkor emailben értesítést küld a kiszállítás napjáról. A kézbesítési nap reggelén pedig egy olyan értesítést fog kapni tőlük, hogy a nap melyik időintervallumában várható a kiszállítás.

 

HOGYAN TALÁLOM MEG A NEKEM VALÓ TERMÉKET?

A termék megkeresésére több lehetőség létezik.

  • Megkeresheti név szerint a keresés mezőbe begépelve a termék nevét.
  • Megkeresheti a terméket a termékek A-Z felsorolásában is
  • Rákereshet a termékekre kategóriák szerint is (pl. növényi kivonatok, esszenciális zsírsavak stb.)

MEGTALÁLTAM, AMIT SZERETNÉK, HOGYAN VÁSÁROLHATOM MEG?

Klikkeljen a „kosárba” gombra így a választott termék bekerül egy virtuális kosárba, amibe Ön a vásárlás folyamán a kívánt termékeket a kért mennyiségben összegyűjti. Ennek a kosárnak a tartalmát rendeli meg a vásárlás végén. Sikeres megrendeléshez Önnek csak a vásárlás során feltüntetett instrukciókat kell követnie.

 

HOGYAN TUDHATOM MEG, MIKOR JELENNEK MEG ÚJDONSÁGOK VAGY INDULNAK AKCIÓK?

Csatlakozzon facebook oldalunkhoz a https://www.facebook.com/Vitaltrend.hu/?fref=ts címen és mindenről időben fog értesülni. Nyereményjátékainkat is itt szervezzük. Amennyiben feliratkozott a hírlevelezésünkre, úgy e-mailben is kap értesítést újdonságainkról, akcióinkról.

 

MI A TEENDŐ, HA NEM ÉRKEZIK MEG A KÜLDEMÉNY?

Hívja a futárszolgálat értesítő e-mailjében megadott telefonszámot, vagy minket a +36 1 794 2131 számon.

 

EGYMÁS UTÁN ADTAM LE KÉT RENDELÉST, DE EGYSZERRE SZERETNÉM KISZÁLLÍTTATNI. ÖSSZEVONHATÓ?

Természetesen. Amennyiben a szállítási cím azonos, a rendszerünk automatikusan összevonja megrendeléseket.